Taken

Het optimale uit tickets halen

[accordion clicktoclose=true tag=h3]

[accordion-item title=”Collega’s taggen in een ticket”]

Wanneer je een ticket aanmaakt en wilt dat je collega’s hiervan op de hoogte worden gesteld kun je collega’s taggen in een ticket. Een collega taggen kan door in de tekst hun namen tussen @..@ te zetten (bijv. @Gerrit@). Qlients zal dan automatisch een mail versturen naar de collega om hem op de hoogte te stellen.

Collega's taggen in een ticket - Het optimale uit Qlients halen doe je zo!

Dit werkt ook voor reacties op een ticket, tevens zal bij het bewerken van het ticket een e-mail verstuurd worden naar alle tags om hen op de hoogte te stellen van de edit.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”Gebruik maken van labels”]

Maak gebruik van labels

Maak gebruik van labels, met labels kun je tickets categoriseren om ze makkelijk te scheiden.

Gebruik bijvoorbeeld labels voor belangrijk tickets, of voor tickets met een vraag. Wacht een ticket op goedkeuring van een klant? Maak dan een ticket “Wachten op goedkeuring” aan. Labels zijn overal bij tickets terug te vinden en daarom een ideale manier om de workflow te optimaliseren.

 

Labels aanmaken

Standaard voegen wij geen labels toe, deze zul je zelf toe moeten voegen. Labels aanmaken kan op de Taken pagina door rechtsbovenin op Labels toevoegen te klikken. Vervolgens krijg je een grijze balk met Naam en Kleurcode hier vul je de titel van het label in en kies je een kleur.

Na het toevoegen kun je de labels koppelen aan een ticket.

Gebruik maken van labels - Het optimale uit Qlients halen doe je zo!

 

[/accordion-item]

[accordion-item title=”Prioriteiten instellen”]

[/accordion-item]

[accordion-item title=”Progress bijhouden”]

Bijhouden hoe ver het ticket is? 

Het bijhouden van progress van een ticket is relatief simpel. Je schrijft alle punten die je moet doen op als een normale lijst.

  • To do 1
  • To do 2
  • To do 3

Zodra je iets afgerond hebt streep je het door

  • To do 1
  • To do 2
  • To do 3

De progressbar rekent vervolgens automatisch uit hoeveel van de punten zijn doorgestreepd.

[/accordion-item]

[accordion-item title=”Smiley’s toevoegen”]
Smiley’s toevoegen aan je berichten? 

De volgende smiley’s worden ondersteund in Qlients.

Plaatje

Code

:(
:(
8)
8)
:*(
:*(
:)
:)
:P
:P
:D
:D
;)
;)
:o
:o
:|
:|
:*)
:*)
xD
xD
(Y)
(Y)
(OK)
(OK)
(STRONG)
(STRONG)
(HUG)
(HUG)
(HMMM)
(HMMM)

[/accordion-item]

[/accordion]